Tapahtumat piiri/liitto

Piirin 30-v juhla Oulussa 24.11.2018

Piirijuhla pidettin Oulussa Aleksanterin kulmassa. Tilaisuus oli arvokas ja mieliinpainuva.

Ohjelma oli koottu lähinnä Oulun yhdistyksen ja Ylivieskan seudun kansallisten senioreiden toimesta. Se oli laadukas ja monipuolinen.

Meiltä esiintyi puheenjohtajan lisäksi ohjelmapuolella Aura Hasanen ja Keijo Nivala, sekä juontajana Tuomo Haikola. Heille siitä kiitos.

Tarkempi selostus juhlasta on piirin www-sivuilla.                                              https://oulu.senioripiiri.fi/piirin-30-v-juhla-24-11-2018/

Tässä muutama kuva ylivieskalasista.

Piiriuhlan jälkeen valittiin uusi piirihallitus ja muut toimijat.

Piirin puheenjohtajana jatkaa Juhani Nevala sekä piirihallituksen jäsenenä Risto Vähäkangas sekä piirin taloudenhoitajana Aune Nevala.

Toiminnantarkastajina jatkavat entiset Pauli Isokangas ja Pirkko Konttinen varalla Markku Niemi ja Matti Koskela.

• kutsu 3.pdf 393 KB

Kutsu Oulun kansallisen senioripiiri ry:n 30-vuotisjuhlaa 24.11.2018