Tietoa meistä

Ylivieskan Kansallinen Eläkeläisseura ry 12.11.1992 - 29.06.2004
Kansalliset Seniorit Ylivieska ry 30.06.2004 - 12.01.2015
Ylivieskan seudun kansalliset seniorit ry 13.01.2015

Pyrimme uudistumaan ajan mukana.Tarjoamme jäsenillemme monipuolista ohjelmaa ja luentoja. Yhdistyksemme jäsenenä saat Patina-lehden kotiisi viisi kertaa vuodessa. Taloudellisen tilanteen salliessa yhdistys tukee järjestämiämme matkoja ja muita jäsentilaisuuksia. Vaikka et olisikaan jäsen, voit tulla tutustumaan kuukausitilaisuuksiimme.

Yhdistyksemme on perustettu pian eläkelöityvien ja eläkkeellä jo olevien yhteiseksi toiminta- ja harrastusyhdistykseksi. Yhdistys tekee yhteistyötä muiden Oulun kansallisen senioripiirin jäsenyhdistysten kanssa ja myös muiden kotikaupunkimme, Ylivieskan, eläkeläisjärjestöjen kanssa.

Jäseneksi voit liittyä tulemalla kuukausitilaisuuteen ja täyttämällä siellä liittymislomakkeen tai postittamalla se puheenjohtajamme osoitteeseen tai näiden kotisivujen kautta (liittymislomake).

Jäsenyys

Jäsenmaksumme on 30 eur/vuosi ja se tulee maksaa yhdistyksen tilille (FI29 5534 0540 0553 77) maaliskuun loppuun mennessä.

Jäsenemme tulevat tällä hetkellä pääsääntöisesti Ylivieskasta, Nivalasta, Alavieskasta ja Sievistä.

Päivitetty 31.3.2024/AJA